AKTUALNOŚCI
dodano 10-06-2017
dr hab. Monika Przybysz, prof. UKSW

Monika Przybysz, dr. hab., prof. UKSW, kierownik katedry

 

Dane podstawowe 

Katedra Public Relations i Komunikacji Marketingowej

Zaliczona do minimum kadrowego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na poziomie studiów I oraz II stopnia

Konsultacje: środa, 10.15-11.15, s. 418

Kontakt: uksw(at)op.pl

 

Nauka i praca w mediach

Wykształcenie

Wydział Teologiczny Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: doktor nauk teologicznych w zakresie teologii środków społecznego przekazu, rok nadania 2007, tytuł rozprawy doktorskiej: Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w Kościele w Polsce za pomocą public relations. Postulaty i propozycje; promotor: prof. dr hab. Henryk Seweryniak

Papieski Wydział Teologiczny we Wrocławiu: doktor habilitowany nauk teologicznych w zakresie teologii środków społecznego przekazu, rok nadania 2014, tytuł rozprawy habilitacyjnej: Rzecznictwo prasowe w instytucjach kościelnych w Polsce w kontekście mediów społecznościowych

Uniwersytet Warszawski: studia podyplomowe z public relations

Dorobek naukowy

Pola zainteresowań/badań: public relations, komunikacja kryzysowa, komunikacja mobilna, aplikacje, media społecznościowe, dziennikarstwo, internet, content marketing, reklama, rzecznictwo prasowe, Snapchat, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, storytelling, komunikacja wizualna

Współpraca / praca w mediach:

1999 – staż „To i Owo Legionowo”

2001 – staż w Telewizji Polskiej S.A.

2007-2008 – autorka strategii komunikacyjnej dla „Szlachetnej Paczki” w trakcie rebrandingu ze „Świątecznej Paczki”

2015-2017 – specjalista public relations, specjalista w zakresie social media, administrator kanałów społecznościowych w Fundacji „Misericors”

od 2008 – organizator i trener trzynastu corocznych Szkoleń dla Rzeczników Instytucji Kościelnych

2012-2017 – rzecznik Prasowy Zespołu Konferencji Episkopatu Polski ds. Nowej Ewangelizacji

od 2015 – administrator kanału w serwisie społecznościowym Twitter oraz fanpage’a w serwisie Facebook Koła Naukowego Studentów i Doktorantów „Public Relations w Social Media”

od 2015 – administrator kanału w serwisie społecznościowym Twitter oraz fanpage’a w serwisie Facebook, kanału w serwisie Instagram, Pinterest, YouTube i Snapchat, Vimeo kampanii społecznej „Cała Polska Myje Ręce”

2015-2017 – audytor ds. komunikacji i public relations w Salezjańskim Ośrodku Misyjnym w Warszawie

2015-2017 – specjalista public relations, specjalista w zakresie social media, administrator kanałów społecznościowych w Fundacji „Misericors”

 

Dydaktyka 

Wykładane przedmioty 

Opisy zajęć 

Rozkład zajęć 

Prowadzone seminarium naukowe: Public relations w social media 

Prowadzone prace dyplomowe