Kinga Romaniuk, dr, asystent
Dane podstawowe
Katedra Komunikacji Religijnej, Marketingu i Reklamy
Kontakt: k.cybulska@uksw.edu.pl
Nauka i praca w mediach
Wykształcenie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Wydział Teologiczny, doktor nauk teologicznych w zakresie środków społecznego przekazu, rok nadania: 2017. Tytuł rozprawy doktorskiej: „Kształtowanie postaw społecznych konsumentów we współczesnych strategiach komunikacji marki. Aspekty etyczno-moralne i prawne”. Praca napisana pod kierunkiem dr hab. Piotra Drzewieckiego, prof. UKSW.
Uniwersytet Warszawski, studia podyplomowe „Psychologia Reklamy”, 2009.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, magister teologii ze specjalnością: teologia środków społecznego przekazu, rok ukończenia: 2008.
Pola zainteresowań/badań: komunikacja marketingowa, strategia komunikacji marki, kreowanie marki, branding, język reklamy, perswazja, techniki wywierania wpływu, mechanizmy poznawcze, psychologia konsumencka, świadomość konsumentów, prosumentyzm, konsumeryzm, reklama, kreatywność
Współpraca / praca w mediach:
od 2009 – freelancer: copywriting, analizy (rynku, trendów, komunikacji), strategie komunikacji marki
2017 – specjalista ds. wizerunku marki, Phenicoptere sp. z o.o.
Dydaktyka