Tomasz Knecht, dr, asystent
Dane podstawowe
Zakład Dydaktyki Mediów
Kontakt: t.knecht@uksw.edu.pl
Nauka i praca w mediach
Wykształcenie
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 1994-1997, Zawodowe Studium Nauk o Pracy i Polityki Społecznej
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 1997-1999, Magisterskie studium dla Dziennikarzy II Stopnia
Warsaw Journalism Center, dwuletnie studium uzupełniające, 1995-1997
Stopień doktora na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych UKSW (nauki o polityce i administracji), 2024
Pola zainteresowań/badań: marketing medialny, promocja, zachowania konsumenckie, komunikacja marketingowa, marketing polityczny
Współpraca / praca w mediach:
- Współpracownik redakcji działu Porady, tygodnik "Motor", wyd. Bauer, 2013-
- Współpracownik Grappa House Agencja PR i Marketingu, 2009-
- Brand Manager miesięcznika "National Geographic", Wydawnictwo G+J Polska, 2008-2009
- Szef produktu - dział marketingu dziennika „Super Express”, Murator S.A., 2000-2008
- Specjalista ds. marketingu oraz Manager ds. sieci handlowych, Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnictw Kartograficznych S.A., 1997-2000
Dydaktyka