Monika Przybysz, dr. hab., prof. ucz.
Dane podstawowe
Katedra Komunikacji Społecznej, Public Relations i Nowych Mediów
Kontakt: uksw@op.pl
Nauka i praca w mediach
Wykształcenie
Wydział Teologiczny Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: doktor nauk teologicznych w zakresie teologii środków społecznego przekazu, rok nadania 2007, tytuł rozprawy doktorskiej: Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w Kościele w Polsce za pomocą public relations. Postulaty i propozycje; promotor: prof. dr hab. Henryk Seweryniak
Papieski Wydział Teologiczny we Wrocławiu: doktor habilitowany nauk teologicznych w zakresie teologii środków społecznego przekazu, rok nadania 2014, tytuł rozprawy habilitacyjnej: Rzecznictwo prasowe w instytucjach kościelnych w Polsce w kontekście mediów społecznościowych
Uniwersytet Warszawski: studia podyplomowe z public relations
Pola zainteresowań/badań: public relations, komunikacja kryzysowa, komunikacja mobilna, aplikacje, media społecznościowe, dziennikarstwo, internet, content marketing, reklama, rzecznictwo prasowe, Snapchat, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, storytelling, komunikacja wizualna
Współpraca / praca w mediach:
1999 – staż „To i Owo Legionowo”
2001 – staż w Telewizji Polskiej S.A.
2007-2008 – autorka strategii komunikacyjnej dla „Szlachetnej Paczki” w trakcie rebrandingu ze „Świątecznej Paczki”
2015-2017 – specjalista public relations, specjalista w zakresie social media, administrator kanałów społecznościowych w Fundacji „Misericors”
od 2008 – organizator i trener trzynastu corocznych Szkoleń dla Rzeczników Instytucji Kościelnych
2012-2017 – rzecznik Prasowy Zespołu Konferencji Episkopatu Polski ds. Nowej Ewangelizacji
od 2015 – administrator kanału w serwisie społecznościowym Twitter oraz fanpage’a w serwisie Facebook Koła Naukowego Studentów i Doktorantów „Public Relations w Social Media”
od 2015 – administrator kanału w serwisie społecznościowym Twitter oraz fanpage’a w serwisie Facebook, kanału w serwisie Instagram, Pinterest, YouTube i Snapchat, Vimeo kampanii społecznej „Cała Polska Myje Ręce”
2015-2017 – audytor ds. komunikacji i public relations w Salezjańskim Ośrodku Misyjnym w Warszawie
2015-2017 – specjalista public relations, specjalista w zakresie social media, administrator kanałów społecznościowych w Fundacji „Misericors”
Dydaktyka
Prowadzone seminarium naukowe: Public relations w social media