AKTUALNOŚCI
dodano 10-06-2017
mgr Tomasz Knecht

Tomasz Knecht, mgr, asystent 

 

Dane podstawowe 

Katedra Public Relations i Komunikacji Marketingowej 

Zaliczony (-a) do minimum kadrowego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na poziomie studiów I oraz II stopnia 

Konsultacje: czwartek, 13.00-14.00, p. 418 

Kontakt: t.knecht(at)uksw.edu.pl 

 

Nauka i praca w mediach 

Wykształcenie

Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 1994-1997, Zawodowe Studium Nauk o Pracy i Polityki Społecznej

Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 1997-1999, Magisterskie studium dla Dziennikarzy II Stopnia

Warsaw Journalism Center, dwuletnie studium uzupełniające, 1995-1997

Doktorant na Wydziale Nauk Historycznych i Społecznych UKSW (nauki o polityce) -od 2016

Dorobek naukowy

Pola zainteresowań/badań: marketing medialny, promocja, zachowania konsumenckie, komunikacja marketingowa, marketing polityczny

Współpraca / praca w mediach:

- Współpracownik redakcji działu Porady, tygodnik "Motor", wyd. Bauer, 2013-
- Współpracownik Grappa House Agencja PR i Marketingu, 2009-
- Brand Manager miesięcznika "National Geographic", Wydawnictwo G+J Polska, 2008-2009
- Szef produktu - dział marketingu dziennika „Super Express”, Murator S.A., 2000-2008
- Specjalista ds. marketingu oraz Manager ds. sieci handlowych, Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnictw Kartograficznych S.A., 1997-2000

 

Dydaktyka 

Wykładane przedmioty 

Opisy zajęć 

Rozkład zajęć