AKTUALNOŚCI
dodano 10-06-2017
mgr Tomasz Knecht

 

mgr Tomasz Knecht – ur. 1973, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (1999) oraz studium Warsaw Journalism Center. Zawodowo związany z marketingiem w mediach i wydawnictwach. W Polskim Przedsiębiorstwie Wydawnictw Kartograficznych (1997-2000) odpowiadał za kontrolę praw autorskich i nadzorował wydawnicze umowy licencyjne. Jako szef produktu w dziale marketingu wydawnictwa Murator (Media Express, 2000-2008), zajmował się kreacją i realizacją kampanii promujących liczne wydania i dodatki dziennika „Super Express”. Na stanowisku brand managera miesięcznika „National Geographic” w wydawnictwie G+J Polska (2008-2009) odpowiadał za planowanie i realizację budżetu, strategię reklamową, kreację, a także organizację i realizację konkursów, wystaw i eventów wydawnictwa.

Autor wielu tekstów do spotów radiowych i telewizyjnych oraz scenariuszy do filmów z okazji 10-lecia miesięcznika „National Geographic” i 15-lecia miesięcznika „Focus”. Współpracownik agencji PR i Marketingu „Grappa House” (od 2009 r.), gdzie zajmuje się copywritingiem i organizacją imprez. Prowadzone zajęcia: Projektowanie komunikacji marketingowej i promocji konsumenckich, Zachowania konsumenckie i projektowanie kampanii reklamowych, Marketingowe działania komunikacyjne w Internecie, Zintegrowany marketing medialny.