AKTUALNOŚCI
dodano 10-06-2017
dr Anna Miotk

 


 

 

dr Anna Miotk - adiunkt, doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce (Uniwersytet Warszawski), magister socjologii (Uniwersytet Gdański). Doktoryzowała się w 2010 roku, tytuł jej rozprawy to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Na UKSW wykłada takie przedmioty, jak: komunikacja w mediach społecznościowych, reklama i marketing oraz monitoring mediów i analiza dyskursu medialnego.

 

Od 2007 pracuje jako wykładowca akademicki, prowadząc zajęcia na studiach I i II stopnia oraz studiach podyplomowych na licznych uczelniach wyższych. Działalność dydaktyczną łączy z praktyką – od 2001 działa w branży PR. Początkowo była konsultantem w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, gdzie współpracowała z firmami z sektorów IT, FMCG, finansowego oraz farmaceutycznego. Następnie przez sześć lat zajmowała się badaniami i rozwojem produktu oraz wybranymi działaniami marketingowymi dla jednej z marek monitoringu mediów. Obecnie, od 2014 r., odpowiada za działania komunikacyjne firmy Polskie Badania Internetu.

 

Prowadzi również szkolenia z PR i z marketingu, jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek „Badania w public relations”, „Skuteczne social media”, licznych artykułów w mediach branżowych i naukowych oraz bloga:

http://www.annamiotk.pl.